The online racing simulator
only one LFS Viewer?
(12 posts, started )
only one LFS Viewer?
Is there only one LFS Viewer?

I have seen lfs renders many places..
some renders got the wheels turning, and some have the hood open..
and some have another numberplate

is this just edited photos?
or is there a way to do this with another LFS model viewer?
All of the renders are done in either 3DS Max or Blender, or other program. They aren't done with the Viewer.
Viewer = skin viewer. That's not for rendering, that's for checking the skins while you edit them.
#4 - T.J.
Jeg kan muligens lære deg å komme inn i 3D, men det krever en god del tid. Du kan f. eks. se på tråden litt lengre ned her, med navnet free to render kit. Det er meget enkelt å lage bra bilder bare du tar deg tid
Quote from T.J. :Jeg kan muligens lære deg å komme inn i 3D, men det krever en god del tid. Du kan f. eks. se på tråden litt lengre ned her, med navnet free to render kit. Det er meget enkelt å lage bra bilder bare du tar deg tid

ok, wtf?
Quote from T.J. :Jeg kan muligens lære deg å komme inn i 3D, men det krever en god del tid. Du kan f. eks. se på tråden litt lengre ned her, med navnet free to render kit. Det er meget enkelt å lage bra bilder bare du tar deg tid

msn: [email protected] , så kan du forklare litt bedre hva du mener :P
#8 - Ian.H
Quote from tikshow :ok, wtf?

Jeg kan muligens lære deg å komme inn i 3D, men det krever en god del tid. Du kan f. eks. se på tråden litt lengre ned her, med navnet free to render kit. Det er meget enkelt å lage bra bilder bare du tar deg tid

I can teach you how to make 3D renders, but it's going to take some time. You can look in the subforum after a thread named "free to render kit". It's very easy to make good renders if you just take your time.

That's some kind of what it means
#10 - T.J.
Quote from jonaz lindberg :Jeg kan muligens lære deg å komme inn i 3D, men det krever en god del tid. Du kan f. eks. se på tråden litt lengre ned her, med navnet free to render kit. Det er meget enkelt å lage bra bilder bare du tar deg tid

I can teach you how to make 3D renders, but it's going to take some time. You can look in the subforum after a thread named "free to render kit". It's very easy to make good renders if you just take your time.

That's some kind of what it means

Pretty impressive For a swedish guy xD Creds
huh...?

Quote from T.J. :Pretty impressive For a swedish guy xD Creds

Thanks, it's really quite the sam language but...

only one LFS Viewer?
(12 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG