The online racing simulator
Wheel mods?
(75 posts, started )
Quote from Luke.S :well he still has to unlock it and that isn't possible without the internet.

True lol that's owned, he's a cracker DOT.
Mods, ban?
Can't you maybe go to an internet cafe if you have a laptop? IMO you should stop being so scared and insecure about people, even if they are Demoers and foreign. It really annoys me.

Sure, flame me for standing up for them. Go for it. But you ought to have more faith in people.
No ei ole crackattu. Mut pistäkää bannia sitte. Mua kiinnosta paljo vittuakaan tääkän foorumi ku tällästä porukkaa.
Quote from piggy501 :But you ought to have more faith in people.

I wasn't going to flame you until you said that.
lol.. this guy got it into his head and sent me this kind of priva=

Quote from buubaa :Voi ny vittu mikä jätkä..
Voisit vaikka ampua ittes tai jtn sellasta. Jätkä täällä 14v:nä ja ihan koviksena että antakaa bannia tolla antakaa bannia tolle. Voi vittu, oikee naurattaa tollaset : DD

"ffs what guy.."

"You should shoot yourself or something like that. Guy here 14years old and so tough saying give a ban to him give a ban to him. Ffs, makes me laugh guys like that : DD"
---

Well.. I don't have nothing to say, What do you others think a priva like that?
Hmmm. yksityisviestejä ei ikinä saa julkasta ilman toisen hyväksyntää. Tosta jos jostain pitäis saada bannia!
Itse en ainakaan ole tommoista sääntöä kuullu.
No mitähän ideaa niillä yksityisviesteillä on jos ne saa julkasta ilman toisen osapuolen lupaa?
Quote from buubaa :No mitähän ideaa niillä yksityisviesteillä on jos ne saa julkasta ilman toisen osapuolen lupaa?

Ei jumalauta mikä inisijä.. Taidat olla -12v?
Haha, vai että minä inisijä, anna mun nauraa (sulle). Ai että 12v, kuule ole sä 14v pikkupoika hiljaa vaan
Quote from buubaa :Hmmm. yksityisviestejä ei ikinä saa julkasta ilman toisen hyväksyntää. Tosta jos jostain pitäis saada bannia!

Noob,ei siitä nyt bannia tuu! lol

Quote from buubaa :Haha, vai että minä inisijä, anna mun nauraa (sulle). Ai että 12v, kuule ole sä 14v pikkupoika hiljaa vaan

Nauraa omille jutuille, oot alle 12v,veikkaisin 9 tai 10 ja kuullu kirosanoja isoveljeltä ja nyt ihan kovana niitä huutelee.
Arvaa mitä,oon itekki 13v mut so what?!?! En sentään alle 12 toisin ku eräät...
Niin ja tomba sano et -12v (alle 12v ja pitää paikkaansa),osaatko lukee?

Ja toi sun priva,"Ihan naurattaa tollaset" voi vittu et repesin sille. :ices_rofl

Niin ja sit se et suutuit ku kaikki vittuilee,tervetuloa Live for Speed-forumeille! (ja tätä menoa tervemenoa LFS-forumeilta)
No hohhoijaa teiän kans.. Pitääkö ottaa vaikka kuva mopokortista tai jtn että uskotte : D Kyllä vaan toisilla foorumeilla tulee bannia siitä että julkasee yksityisviestejä ilman kirjoittajan lupaa, ja se on vähän järkevämpi foorumi eikä oo täynnä tollasia iniseviä pikkupoikia.
Quote :Jahas, oot sitte oikein perillä foorumeiden säännöistä

Nojos totta puhutaan ni en oo niitä ikinä lukenukkaa
Quote from buubaa :No hohhoijaa teiän kans.. Pitääkö ottaa vaikka kuva mopokortista tai jtn että uskotte : D Kyllä vaan toisilla foorumeilla tulee bannia siitä että julkasee yksityisviestejä ilman kirjoittajan lupaa, ja se on vähän järkevämpi foorumi eikä oo täynnä tollasia iniseviä pikkupoikia.

Oho löysit uuden sanan "inisijä" varmaan multa..
Sun henkises tasos on kyllä niin matalalla että huhhuh, säälittävää

@Lfsnoob, Ei taida olla sellasta sääntöä että privoja ei saa julkasta? Jos on niin ei tarkota tollasia "uhkaus" viestejä mitä toi jamppa tossa kirjotteli mulle
why go off topic? . Why not just put the handbags down and get cracking on a Patch Z compatible version of BeSpoke?
Pitää kyselä se acco siltä. Mut nyt en viikkoo pysty sitä sanoo ku lähen riparille.. Ja toi teiän wnb modeilu jos joku on säälittävää : D
Quote from buubaa :Pitää kyselä se acco siltä. Mut nyt en viikkoo pysty sitä sanoo ku lähen riparille.. Ja toi teiän wnb modeilu jos joku on säälittävää : D

Et ole kyllä mua paljon vanhempi, jos yhtään. Nyt vasta riparille lähössä..?
Quote from buubaa :Jossain foorumilla oli ilmotus että rahat postissa myyjälle ja myyjä lähettää lisenssin. Voin vaikka sen ettiä jos välttämättä haluatte!

no niin niin, mutta ainakin mulla on ollu sellane käsitys että pitää olla netti jotta voi unlockata S2/S1 tai demonn
EDIT: translasion: well yes yes, but ive always tought that you need internet to unlock the S2/S1 or demo
Maapähkinät ovat hyviä teidän aivot ja toads on hyvä olla cheesemonkey, tiistaista torstaihin yö ja U crack lfs! Ban häntä!
Quote from Jordan2007 :Maapähkinät ovat hyviä teidän aivot ja toads on hyvä olla cheesemonkey, tiistaista torstaihin yö ja U crack lfs! Ban häntä!

Okay..
Iv been reading this and what the fcuk are you guys are talking about? I see you guys talking about -12volt and 13volt and 14volt...wtf has that got to do with anything or am i not understanding anything you guys are talking about?
Quote from Tomba(FIN) :Et ole kyllä mua paljon vanhempi, jos yhtään. Nyt vasta riparille lähössä..?

No tässä 7kk jo 15 ollu ja sä 14 että n.vuoden : D Henkisesti 5vuotta vanhempi, tollasia wnb mode kakaroita (ainakin henkisesti : D)
man, this is so confusing...
i don´t udnerstand some word only äää yyyy and so on ^^
Quote from BastianB :man, this is so confusing...
i don´t udnerstand some word only äää yyyy and so on ^^

same....

Wheel mods?
(75 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG